10 October 2007



Je vous présente mes nouvelles broches crochet+porcelaine qui seront dispo sur le site lundi 15 octobre. Elles font un peu seventies et me font penser à quand j'étais petite :)
Les blogueuses peuvent les réserver d'ici là. Elles sont au prix de 14 euros/pce et accompagnées d'une petite surprise....
Je suis super contente du nom que je leur ai donné :) et vous est-ce que vous pensez qu'il colle?

Here's my new crochet+porcelain brooch (+ a cute surprise with every purchase). They will be on my site on monday 15th. Until then you can make a reservation on this blog.
They have a retro seventies look, like when I was kid :)
I love the name I found for them. "Rainbow Flower" isn't it fitting just perfect?

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tout est beau!!! Et les broches (j'en reserve une déjà:))) et l'illustration et le choix des couleurs!
bises

5:42 PM  
Anonymous Anonymous said...

rhooo , moi j'aime tout , c'est mimi , et le nom aussi !!! ^_^

8:22 PM  
Blogger Gina said...

Oh those are so adorable!!!

8:59 AM  
Blogger Pomme Pomme Girl said...

++++++

8:44 PM  
Blogger Lola said...

I love your blog is beautiful. I also have a blog because that public cole what I do in class if you want to visit is: http://lolaysusfantasías.blogspot.com/

7:11 PM  
Anonymous Ideas para reformar la cocina said...

Nice article, approve. I will bookmark because this material provides concern information.

4:41 PM  

Post a Comment

<< Home