10 March 2006

Melle Clochette a raison...j'ai du mal a reprendre après les vacances... je fais même un peu l'école buissonière. Comme tout le monde fête les 150 ans de la collection rose... je dévoile pour l'occasion mon identité: Fantômette c'est moi! La preuve? Ma petite soeur qui pleure tellement mon costume est magnifique ;)) (et je refuse de le lui prêter)
Finaly my first update since I went on holidays! This is a piicture of me in "Fantômette". Fantômette is a heroine from a popular kid's book (see at melle's Clochette blog ). My little sister is crying because my (selfmade) costume is beautiful and I won't let her try it!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Welcome back! I look forward to more of your lovely posts :D

11:22 AM  
Blogger Kumi said...

I'm glad to see you're back on your blog!
The photo is so sweet!!
Looks like you had so much fun!!

2:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ah, ah… te voilà donc Fantômette ! Mais qu'est il arrivé à ton justaucorps jaune ? N'empêche, ton bonnet à pompon, c'est… le pompon !

9:33 AM  
Anonymous Anonymous said...

Bonjour Fantomette,
Laquelle est la petite soeur?

6:42 PM  

Post a Comment

<< Home