29 March 2006



















Je suis sur un petit nuage... Vanessa Zocchetti du magazine Zurban a fait un article super, super gentil sur mon travail! :) Je penses qu'il ne reste plus un Zurban de dispo à Suresnes. Elle est passée à mon atelier il y a qques semaines et nous avons vraiment accroché et longuement bavardé. J'avais l'impression agreable de la connaître d'avant. En tout cas youpi, youpi, youpi!!!
PS. La petite flèche c'est pour vous montrer la broche que va recevoir
fallen apples car celle que j'ai envoyé pour notre échange s'est cassé en chemin.
Today is a bliss day :) A french magazine "Zurban" has written a full page on my work! I met the journalist Vanessa Zocchetti few weeks ago and we talked and laughed a lot! It was really nice meeting her. I'm so happy!
PS. The little white arrow is to show you the brooch
fallen apples will recieve. The one I sent her for our swap broke during the travel.

15 Comments:

Blogger Gina said...

Wow! Congrats! It looks so great!

12:49 AM  
Anonymous Anonymous said...

Bravo! ça doit faire très très plaisir, je comprends qu'il n'y ait plus de Zurban disponible près de chez toi ;) Je pense que je ferais pareil! J'aime beaucoup cet article.
Merci pour la broche :) mais ce n'était pas la peine tu sais!

8:22 AM  
Anonymous Anonymous said...

Ben en même temps, c'est un peu normal, c'est si joli ce que tu fais !
Félicitations en tous cas !
Ps : j'aime beaucoup tes broches, surtout celle avec la chouette !

9:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

I wish I could read french, congrats!!

9:30 AM  
Anonymous Anonymous said...

Trop bien!!! ce genre de petite suprise ça fait trop plaisir! ;)

10:30 AM  
Blogger Unknown said...

wow,congratulations! And i LOVE this new brooches :)

2:03 PM  
Blogger Dawn said...

that is so nice. congratulations natacha! :)

3:55 PM  
Blogger hello natacha said...

Thanks to all of you for beeing so kind :) merci à toutes!
PS1...Dawn, please mail me when you recieve the parcel :)
PS2... la broche d'Elisabeth est en route :)

9:48 PM  
Blogger Kumi said...

WOW, Natacha.
That's so honor and great!!
Keep your great work!!
So happy for you, too!

2:45 AM  
Anonymous Anonymous said...

yay! felicidades! and those brooches are tres cute!

1:12 AM  
Blogger hello natacha said...

thank you, thank you all! It's a honour and a pleasure having you as blog friends!

2:32 PM  
Blogger Meriem said...

bravo Natacha, et merci pour ta visite. J'adore découvrir de nouvelles personnes :)) dont je vais m'empresser d'aller voir aussi les liens...

1:02 PM  
Blogger natasha said...

so exciting! us natashas are all so creative and successful!

6:34 AM  
Blogger hello natacha said...

he he Natascha ;) you're right we are soooooooooo nice :)

5:58 PM  
Blogger Natascha Rosenberg said...

Congratulations!

8:38 PM  

Post a Comment

<< Home